Az oldal BANNERE - ezer köszönet érte Hullócsillagnak :-)

2010. március 18., csütörtök

:(

Sziasztok!

Kicsit szomorú vagyok, mert nem kapok kommenteket. Tudom, hogy nem írok olyan jól, mint a legtöbb blogger és jelenleg elég sok érdekes történetet írnak, amik közül sokat én is olvasok, de még is szomorú vagyok emiatt. Azt is tudom sokaknak elegük van a Twilight fanficcekből, de én úgy éreztem meg kell írnom ezt a közelítési módot, mert egyszerűen nem hagyott nyugodni. Igazság szerint sokszor nem tudom, hogy fejezzem ki, hogyan írjam le azt, amit a fejemben látok, mint történetet. Ezért sokszor nem sikerülnek jól. A címek terén meg szintén nem vagyok jó, így még nincs cím, ami lehet sokat dobna a történeten. Talán jobb lenne ha nem folytatnám? Legalábbis a neten nem. Már csak magam miatt is szeretném megírni, hogy ne csak a fejemben legyen.
Van egy olyan szavazás is, hogy milyen történetet szeretnétek olvasni? Bár lehet tőlem semmilyent sem:(, de van ott egy válasz lehetőség, ami: vérfarkasos szerelmi történet. Ennek semmi köze a Twilighthoz és a félre értések elkerülése érdekében A falkához sem. Ez egy más történet lenne jó és rossz vérfarkasokról na és persze emberekről. Igazság szerint egy vérfarkas és egy ember szerelméről szólna, ha valakit érdekelne. De eddig nem igen szavaztatok.
Ezek a dolgok miatt most egy kicsit le vagyok törve. Sajnálom ezt az ömlengést:)

0 megjegyzés: